Veel gestelde vragen (FAQ)

Zijn updates wel echt noodzakelijk?

Ja! Omdat WordPress een Open Source CMS is betekent dit echter ook dat de kans op problemen qua veiligheid toeneemt. Hackers kunnen namelijk net als de ontwikkelaars de code bekijken.
Zodra bekend is dat er een lek is gevonden in WordPress of in één van de plugins, wordt hiervoor zo snel mogelijk een upgrade voor uitgebracht, zodat het lek wordt gedicht. Om het risico op beveiligingslekken zoveel mogelijk te beperken is het daarom essentieel om updates regelmatig te (laten) installeren.

Bovendien is updaten belangrijk om de compatibility en snelheid van de website te waarborgen.

Let wel op dat een update ook problemen of conflicten kan opleveren met als gevolg dat de website niet meer (volledig) functioneert. Hoewel dit gelukkig niet vaak voorkomt, is het wel van groot belang van te voren een goede backup te maken van alle bestanden en de database.

Hoe kan ik aanpassingen doorgeven?

U kunt elke wijziging die u wenst aanleveren in een Word bestand, text document of PDF, met eventuele foto’s en afbeeldingen los als bijlage meegestuurd.

U kunt deze documenten het beste versturen via e-mail. Gaat het om een dringend verzoek dan kan het ook eventueel via whatsapp.

Gaat het om een wijziging in functionaliteit, dan willen wij graag dat u zo gedetailleerd mogelijk de nieuwe gewenste functionaliteit beschrijft. Wij koppelen dan aan u terug wat wij denken dat er nodig is om het te realiseren zodat er geen misverstanden ontstaan.

Hoe lang duurt het voordat een aanpassing verwerkt is?

Normaliter hangt dit af van de hoeveelheid tijd die nodig is voor de aanpassing. Doorgaans worden kleine aanpassingen op werkdagen voor 12u binnen 24 uur gerealiseerd. Is er meer tijd nodig voor een wijziging of past het niet binnen uw pakket dan zullen wij contact met u opnemen voor overleg.

Hoe lang zit ik aan een website onderhoud pakket vast?

Helemaal niet! U bepaald helemaal zelf hoe lang u gebruik wilt maken van onze diensten. U heeft volledige controle over uw abonnement en u kunt het op elk gewenst moment annuleren.

Wat gebeurd er als ik mijn huidige website al maanden niet geüpdatet heb?

We zullen dan eerst moeten kijken wat de huidige status is van de website. Dit doen wij door op uw website in te loggen en zoeken naar potentiële problemen en conflicten, zodat we deze van tevoren kunnen oplossen.

In sommige gevallen zullen er mogelijk enkele belangrijke aanpassingen vereist zijn voordat u een upgrade kunt uitvoeren naar de nieuwste versie van WordPress, het Divi thema en alle van toepassing zijnde plug-ins. We zullen u dan uiteraard van te voren een inschatting geven wat de kosten zijn om de zaken op orde te krijgen. Is alles weer up to date en actueel dan kunnen we u aanmelden voor een onderhoudspakket.

Ben ik 100% veilig tegen hackers?

100% garantie dat uw website nooit gehackt wordt, kunnen we helaas niet beloven. Wat we wel kunnen garanderen, is dat we uw website kosteloos herstellen als het onverhoopt tóch een keer mis gaat.

Als ik niet alle uren heb gebruikt in een maand gaan die dan over naar de volgende maand?

Helaas niet. De tijd die u krijgt in uw pakket voor aanpassingen en wijzigingen zal elke maand gebruikt moeten worden. Gebruikt u het niet dan verliest u de tijd voor die maand.

Hoe werkt het als ik meerdere websites heb?

De kosten van de pakketten die op deze pagina vermeld worden zijn per website. 

Wat gebeurd er als mijn website ineens niet meer werkt na een update?

Uw website wordt dan onmiddellijk door ons teruggedraaid naar de versie van de laatste back-up die voorafgaand aan het uitvoeren van de update is genomen.

De methoden om dit te corrigeren variëren. Uiteraard houden wij u op de hoogte van de status en is in de meeste gevallen kostenloos. Indien het probleem voortkomt door eigen schild, uit aangepaste plug-ins of problemen die door gebruikers worden geïntroduceerd en bijzonder tijdrovende zijn om te herstellen dan kunnen deze handelingen facturabel zijn. Uiteraard zal dit in overleg zijn.

Wat als ik niet tevreden ben met het gepleegde onderhoud?

We bieden een 30 dagen niet goed geld terug garantie. Als u op enig moment het gevoel heeft dat u niet de service heeft gekregen waar u zich voor heeft aangemeld, krijgt u uw geld terug. Dit gaat tot 30 dagen terug. We bieden geen restitutie voor services van voorgaande maanden.

Onze Excuses.
Deze pagina is op dit moment onder constructie…

Binnenkort meer …

Neem contact op.

Hebben we uw interesse geprikkeld?

Vul het formulier in en we nemen contact met u op zodat we snel aan de slag kunnen!

Liever direct een uitgebreide offerte? Klik dan hier!

Bel 026 2022 645

Informatie verzoek nieuw project

Neem contact op.

Hebben we uw interesse geprikkeld?

Vul het formulier in en we nemen contact met u op zodat we snel aan de slag kunnen!

Liever direct een uitgebreide offerte?
Klik dan hier!

Bel 026 2022 645

Informatie verzoek nieuw project

Contact snelmenu

© 2018 Maatwerk24 Webdesign | btw: NL 169307451B03 | KvK: 67228550